Sunday, May 8, 2011

Home » Selamat Hari Ibu.

Selamat Hari Ibu.


Ibu,Mama,Emak,Mami,Ummi, pelbagai panggilan yang kt panggil utk seorang wanita yang telah memberikan kasih sayang tak terhingga kepada anak-anaknya..
Sempena hari Ibu ni..
saya ingin mengucapkan...

Selamat Hari Ibu kepada ibu saya..
Terima kasih kerana telah memberikan kasih sayang yg tak terhingga..dan juga sentiasa bersabar dalam melayani kerenah saya dari kecil sehingga besar...
Jasa ibu takkan dilupakan..saya x mampu utk membalas semua jasa ibu..
hanya doa semoga ibu panjang umur, dimurahkn rezeki, dan berjaya di dunia & di akhirat yang dapat sy kirimkn..
Ibu adalah insan kurniaan Allah yang sangat hebat buat diri ini..


ikhlas dari,
anakmu.

1 comments:

QiLaZ said...

kalau der like sign kt blogger ni..aku mesti dah click da sign tu..huhu...

neway like this post! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ping your blog, website, or RSS feed for Free